Книга знайомить читачів з основами маркетингу.
У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації), як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні.
Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим.
Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.
Маркетинг: Навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. і доп. Рекомендовано МОН / Петруня Ю.Є. — К.:Знання, 2010. — 351 с., тв. пал., (ст. 16 пр.).
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/news/business/2010/10/01/165705.html
|