Буквоїд

Видавництво # КНИГОЛАВ презентує посібник Патріка Кінґа «Стратегії і тактики спілкування»

19.04.17 10:33 / Буквоїд
Книжка американського експерта у галузі комунікацій здобула чимало схвальних відгуків на Forbes, BusinessInsiderта Huffington Post. Входить у ТОП бізнес-літератури сайту Amazon.
  Ви не знаходите аргументів під час дискусії? Раптово втрачаєте дар мови? Ви хочете побудувати міцні зв’язки та дружні взаємини? Або, нарешті, навчитися захищати себе й не бути ганчіркою?   У цій книзі ви дізнаєтеся про 18 потужних методів, які можуть бути використані для всього під сонцем. Ось лише деякі з них: -          заприязнитися з потрібною людиною; -          причарувати незнайомця (-ку); -          «прокачати» харизму та навчитись ефективно сперечатися; -          захиститися від упередженої критики та «брудних» трюків. Посібник був схвально сприйнятий поціновувачами бізнес-літератури, зокрема, журнал Forbes зауважив, що «Патрік Кінґ вчить, як підготуватися до важких розмов таким чином, щоб дійти позитивного результату для обох сторін. За правильного алгоритму, Кінґ стверджує, що протистояння може бути позитивним, пасивно-агресивна поведінка буде зведена до нуля, а довіра і повага зростатимуть». Патрік Кінґ є фахівцем із соціальної взаємодії та коучем із діалогового навчання в Сан-Франциско, штат Каліфорнія. Вважається автором # 1 на Amazon у жанрі нон-фікшн зі знайомств і взаємин.  Після багаторічної праці з клієнтами він вирішив конкретизувати свій внутрішній монолог і виявив, що у нього є чим поділитися з іншими. Містер Кінґ зосередився на використанні свого унікального емоційного інтелекту і розуміння людської комунікації, щоб зламати емоційні бар´єри, вселити упевненість і забезпечити людей інструментами, необхідними для досягнення успіху.   #книголав – українське видавництво, що працює з найкращою сучасною літературою і створює нові можливості для читачів та авторів. Ми різні, але кожному з нас не байдуже, на яку справу витрачати життя, у що вірити і що читати. І нам не все одно, що зробиш ти після того, як прочитаєш нашу книжку. Наша місія полягає у тому, що ми видаємо книжку, її читають тисячі людей, люди змінюються самі і змінюють світ навколо себе. Ось чому ми так прискіпливо вибираємо книжки, а потім просуваємо їх, як божевільні. Якщо мудру думку або цікаву ідею нікому не показувати, вона нічого не змінить. Ми віримо в те, що у нашій країні можна робити по-справжньому круті речі. І вже за кілька років «Зроблено в Україні» стане нормою якості.  
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/events/pesentation/2017/04/19/103357.html
Copyright © 2008 Буквоїд
При повному або частковому відтворенні посилання на Буквоїд® обов'язкове (для інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Адміністрація сайту може не розділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали.