Це дослідження пропонує детальний опис п´яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей.
ерекладено за виданням: John Sviokla, Mitch Cohen. The Self-Made Billionaire Effect. How Extreme Producers Create Massive Value.
Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв´ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов´язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція.
Книга реалізовано спільно з проектом "Книголав".
Джон Свекла, Мітч Коен. Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність. К.: Основи, 2016.
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/news/weekly/2016/06/12/233019.html
|