21 травня в Києві директор «Видавництва Старого Лева» Микола Шейко проведе авторський курс «Економіка видавничої діяльності». Лектор поділиться практичними аспектами управління видавництва: фінанси, продажі, логістика та маркетинг.
Обов’язкова попередня реєстрація слухачів: https://goo.gl/qnTKjY
Слухачі курсу дізнаються про найважливіші моменти побудови бізнес-стратегії видавництва, тонкощі планування бюджету, управління обіговими коштами, організацію продажів, побудову логістики і маркетингову підтримку продажів.
Детальна програма:
1. Економіка видавничої діяльності. Найважливіші моменти: бюджет, обігові кошти, організація продажів, логістика і склад, маркетингова підтримка продажів.
2. Бюджет видавництва. Основні складові витрат: друк, логістика, витрати на забезпечення діяльності тощо. Визначення цінової політики.
3. Обігові кошти. Де шукати? Спілкування з фінустановами. Пошук власних резервів.
4. Організація продажів. Канали збуту. Власні продажі. Інтернет як інструмент продажів.
5. Логістика і склад. Як управляти. Оптимальні запаси.
6. Маркетингові дії з підтримки продажів.
Тривалість курсу – 6 годин. Програма буде цікава усім, хто дотичний до видавничої справи, студентам профільних спеціальностей, а також авторам, які планують займатися виданням і просування власних книжок.
Як взяти участь?
Щоб стати учасником курсу, потрібно заповнити реєстраційну анкету: https://goo.gl/qnTKjY Кількість місць обмежена. Кожен учасник сплачує організаційний внесок – 400 грн. У вартість входить: навчальна програма, кава-брейки, роздаткові матеріали.
Дата проведення: 21 травня (з 13:00 до 19:00)
Контактна особа: Мар’яна Хемій (093-767-43-81, litosvita.org @ gmail.com)
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/events/meetings/2016/05/17/155917.html
|