Буквоїд

Бестіарій смертей від Олеся Барліга

18.07.12 15:38 / Буквоїд
У видавництві «Ліра» вийшла дебютна поетична книга запорізького автора Олеся Барліга «Насолода уявної смерті». Ця збірка частина книжкової серії, заснованої Олександром Мухаревим журналами «Литера Dnepr» і «Арт-Шум».
«Вірші в цій книзі цілком відповідають поетичному «маніфесту» Олеся Барліга, який увійшов до «антологии ОДНОГО стиха (в поисках утраченного я)». В ньому він оповідає про своє єднання із маскультом. Однак це не просто загравання із поп-культурою, як із зубожілим бідним родичем (що найчастіше зустрічається у сучукрліті). Це бурхливий процес метаболізму за її участю. Чи навіть еволюції, де ситуативні мутації і є тим «гением, другом парадоксов, и случаем, богом изобретателем...» Читаючи вірші Олеся, мимоволі згадуєш мультсеріал «Ugly Americans», тільки у цій какофонії монстрів (усіх можливих і неможливих міфологій світу) разом із відомими персонажами масової культури представлені й цілком реальні (але від того не менш екзотичні) зірки ґей-порно Кеннеді Картер і Данель Марвін, алхімік Джон Ді, колишній коханець Мадонни Тоні Вард, середньовічний сюрреаліст Джузеппе Арчімбольдо...» Аліна Гаврош   «Книга Олеся Барлига позволяет говорить о нём как о заметной фигуре в уже, казалось бы, полностью укомплектованном поколении поэтов-двухтысячников - не в последнюю очередь благодаря тому, что Барлиг не стесняется вести плодотворный диалог с русской поэтической традицией последнего времени. Удачное сочетание наблюдательности и изобретательности позволяет поэзии Барлига быть одновременно интересной и доступной» Дмитрий Кузьмин   «Олесь Барліг - один із лідерів такого специфічного й окремішнього явища, як поезія Придніпров´я. У нього немає жодних обмежень у тому, звідки черпати свої образи, реалії, ритми чи алюзії. І навіть там, де Барліг виявляється неперебірливим, він залишається талановитим та драйвовим, і це головне» Олег Коцарев   «Стихотворения Олеся Барлига интересны и важны для современной украинской литературы не только яркостью образов и замечательной свободой письма, но и напряженностью мысли, страстным желанием обрести свое и своей страны место "в этом прекрасном и яростном мире"...» Фаина Гримберг   «У своїй книзі Олесь Барліг пропонує блискучий приклад шляхів, завдяки яким поезія залишається актуальною у добу глобалізації та все більшого домінування електронних мас-медій. Творення проникливих голосів ліричних «я» через активне залучення найрізноманітніших верств сучасного культурного досвіду, де у калейдоскопі сходяться твори майстрів італійського Ренесансу і тату на тулубі сучасної порнозірки, дисидентський модернізм радянської доби та досвід новітньої заробітчанської еміґрації, дозволяє поетові навіть у наш час, коли людина щомиті бомбардується шаленою хвилею фраґментованої інформації, донести до читача щирі та одвічні людські емоції» Віталій Чернецький   «Стихи Олеся насыщенны образами и ассоциациями, словно маршрутка в час пик. Мы, читатели, праздные в этой толпе, целенаправленно едущей на свои заводы, фабрики, пароходы, офисы, газеты, институты, одним глазом заглядываемся на весь этот вавилон. Мы туристы в этом мире, полном запахов, слов и взглядов. Мы инопланетяне, случайно попавшие на планету обезьян. Маленькое карманное море, обратиться  к которому можно всегда. Позвонить, написать в его ЖЖ или просто открыть книгу стихов. Планета обезьян - планета поэтов...» Максим Бородин     Олесь Барліг - член запорізького літературного клубу «99». Один з упорядників антології квір-літератури «120 сторінок Содому» (видавництво «Критика») і збірки придніпровської поезії «Гімн очеретяних хлопчиків» (видавництво «Ліра»). Публікувався у часописі «Четвер», журналах «ШО», «Березіль», «Арт-Шум» тощо. Твори перекладені словенською, білоруською  і російською мовами.
Постійна адреса матеріалу: http://bukvoid.com.ua/news/poetry/2012/07/18/153800.html
Copyright © 2008 Буквоїд
При повному або частковому відтворенні посилання на Буквоїд® обов'язкове (для інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Адміністрація сайту може не розділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали.